Невід’ємною частиною професійного життя є постійне навчання. Це позитивно впливає на роботу з клієнтами та поліпшує самоорганізацію і мотивацію працівників.

Технікам і правилам вирішення конфліктів навчалися фахівці Харківської філії Харківського обласного центру зайнятості під час тренінгу «Стратегія подолання конфліктів».

Конструктивне вирішення конфліктів дозволяє бачити спірні моменти з різних боків та не допустити їх ескалації.

Під час тренінгу були детально розкриті такі питання як:

- виявлення дійсних причин конфлікту;

- стадії конфлікту та їх розпізнання;

- володіння своїми емоціями;

- елементи Гарвардської переговорної моделі.

Під кінець заходу були надані поради щодо керування особистими конфліктогенами.