11.01.2022 | 15:50

У цьому році державна служба зайнятості працює в рамках реалізації експериментального проєкту щодо впровадження нової моделі надання клієнтоорієнтованих послуг центрами зайнятості.

Консультант роботодавця – стратегічно важлива ланка у досягненні основної мети проєкту: прискореного працевлаштування та повернення до легальної зайнятості завдяки поглибленню співпраці з роботодавцями та іншими учасниками ринку праці.

Головне завдання консультанта роботодавця – стати надійним партнером для суб’єктів господарювання, які свідомо вибирають співпрацю зі службою зайнятості. 

Новий підхід до обслуговування роботодавців – це відмова від формального, шаблонного надання послуг на користь задоволення індивідуальних адресних потреб кожного клієнта. Тож першочерговою є мета стати для роботодавця консультантом, який обізнаний у його проблемах, володіє інформацією про потребу роботодавця та намагається її задовольнити.

Якщо підприємство розвивається і потребує нових працівників, то ми шукаємо для нього кадри, використовуючи методи рекрутингу, або навчаємо під замовлення роботодавця на базі навчальних закладів, у першу чергу – центру професійно-технічної освіти державної служби зайнятості.

Якщо підприємство скорочується або перепрофілюється – пропонуємо інші програми підтримки.

Таким чином консультант роботодавця у тісній взаємодії з кар’єрними радниками працює над підвищенням результативності роботи служби зайнятості з метою перетворення її у клієнтоорієнтовану сервісну службу.