Гарна бізнес-ідея - це дуже цінна річ!

По-перше вона повинна бути конструктивною! По-друге - новою! Новою для самого підприємця, новою для місцевого ринку або абсолютно новою! Але придумати щось абсолютно нове досить складно. Скоріш за все її хтось колись вже спробував реалізувати. Інша річ коли ідея індивідуально або локально нова. Ось з цим вже можна працювати!

І третій підхід - це актуальність! Тобто затребуваність ідеї.

Можливостей для вибору бізнес-ідеї безліч! Однин з варіантів - використання Вашої спеціальності. Вам слід подумати, що Ви знаєте або робите краще за інших. Та спробувати  трансформувати свою спеціальність, знання і досвід у продукт, який необхідний людям. І який Ви можете реалізувати на гідному рівні.

Для того, щоб спростити цю задачу вмконайте невеличку вправу.Візьміть чистий аркуш паперу і ліворуч напишіть назви галузей знань чи спеціальностей, в яких Ви вважаєте себе фахівцем. Потім навпроти кожного рядка зазначте, яким чином Ви можете використати свої знання чи вміння щодо підприємницької діяльності.

Наприклад, Ви вмієте шити чи кроїти. Тоді Ви могли б відкрити вид підприємницької діяльності: дрібний ремонт одягу, індивідуальне пошиття одягу. Організувати курси з пошиття одягу.

Коли Ви визначилися з чим, будете працювати, обов’язково  продумайте що Ви будете з цим робити: виробляти, продавати чи надавати послуги.

Другий варіант - копіювання та вдосконалення товарів та послуг, що пропонують інші підприємства.

Виберіть кілька підприємців, робота яких Вам подобається і добре знайома. Подумайте, як можна вдосконалити товари або послуги, які вони пропонують. Цей варіант має певні переваги: бо вже хтось інший замість Вас перевіряв попит, проекспериментував. А Ви тільки використовуєте це та вдосконалюєте.

Можна використовувати Ваше хобі.Якщо Ви чимось захоплюєтесь. Подумайте, може те, що Ви робите буде гарно продаватись. І Ваше хобі переросте в бізнес. Це може бути все що завгодно - рукоділля, кулінарія, уроки танців та інше.

Як варіант - використання науково-технічної розробки. Цей варіант – не простий шлях! Почати нову справу з впровадження винаходу без великих інвестицій досить складно. Але все ж таки шанс є! Наприклад, якщо Ваша бо чиясь розробка може принести реальну комерційну вигоду, її можна запатентувати, а потім продати великій компанії.

Читайте більше бізнес-видань! Дивіться та слухайте програми присвячені питанням бізнесу. Слідкуйте за діяльністю успішних підприємців! І рано чи пізно в цьому морі інформації Ви знайдете свою ідею для бізнесу! Ретельно вивчайте ринкові прогнози! Якщо є незадоволений попит, то це можливість для Вас увійти у світ бізнесу.

Поділіться з близькими та друзями своїми планами щодо започаткування власної справи. Запитайте у них поради щодо вибору бізнес-ідеї. Прислухайтесь! У всьому можна знайти раціональне зерно партнерів.

Відвідуйте виставки, ярмарки, презентації та інші заходи. Там завжди можна знайти щось нове та оригінальне!

Обов’язково вивчайте думку споживачів! Можливо, і не потрібно придумувати щось нове. Попит диктує пропозицію. Якщо він існує, задовольніть його!

Всі ідеї генеруються на базі двох підходів:

Я це вмію робити та я можу запропонувати людям те, що їм потрібно!

Обидва підходи можуть втілитись у щось реальне. Але можливість забезпечити потреби людей є більш перспективним підходом, бо він орієнтований на вирішення проблем Ваших потенційних клієнтів.

Коли Ви вже обрали ідею для бізнесу - не поспішайте з її реалізацією. Кожну ідею слід детально проаналізувати з огляду на власні уміння та очікування.

Запитайте себе: Чи цікавить мене ідея? Чи хочу я присвятити енергію та час на впровадження саме цієї ідеї у життя? Чи реалізація задуму принесе мені суспільний престиж?

І тільки після отримання позитивної відповіді на ці питання приступайте до наступних етапів реалізації Вашого бізнес проекту! 

Вибір бізнес-ідеї: з чого почати (відео)

Більше інформації щодо пошуку роботи та працевлаштування можна отримати безкоштовно в рамках проекту SmartJob: дистанційний помічник з пошуку роботи та працевлаштування за посиланням: https://smartjob.com.ua.