14.06.2019 | 15:33

З початку 2019 року в роботі служби зайнятості було впроваджено інститут кар’єрних радників. Нововведення включають і зміни у порядку обслуговування клієнтів.

Тепер першим кроком шукачів роботи, які звертаються до центру зайнятості, стане спілкування із реєстратором. Державна служба зайнятості започаткувала програму навчання та адаптації співробітників до нових підходів у наданні послуг. В квітні 2019 року у тренінгу з удосконалення знань та відпрацювання функцій реєстратора від Інституту підготовки кадрів державної служби зайнятості України взяв участь і директор Харківського міського центру зайнятості (далі – ХМЦЗ) Сергій Піженко.

Протягом місяця після завершення навчання С. Піженко особисто здійснював прийом клієнтів, які зверталися до міського центру зайнятості. Наразі директор ХМЦЗ має об’ємне бачення функцій та посадових обов’язків реєстратора і ділиться власними враженнями з цієї теми.

«Під час роботи на посаді реєстратора ХМЦЗ до моїх основних функцій входило здійснення анкетування та реєстрації осіб, які шукають роботу, надання консультацій з питань, які входять до компетенції служби зайнятості. Під час співбесіди разом із шукачем роботи я мав визначити, що саме шукає людина. Пропонував скласти резюме, проводив первинне профілювання — оцінку можливостей працевлаштування особи.

Робота реєстратора є надзвичайно важливою, адже це перший фахівець, який супроводжує клієнта, що звертається до служби зайнятості. Ця людина повинна бути компетентною, здатною правильно оцінити професійні потреби та можливості людини і, головне, вірно спрямувати клієнта – або до роботодавця, або до кар’єрного радника.

Особисте відпрацювання навичок надання послуг реєстратора стало для мене вкрай корисним досвідом, який дозволив краще зрозуміти сенс змін, що впроваджуються у роботу центрів зайнятості. Цей практичний досвід перейняли фахівці ХМЦЗ, які вже успішно працюють реєстраторами.

Після особистого виконання функцій реєстратора можу сказати: служба зайнятості оновлюється функціонально, стає більш орієнтованою на клієнта. У зв’язці реєстратор та кар’єрний радник зможуть забезпечити якісний персоналізований супровід шукачів роботи на всіх етапах взаємодії зі службою зайнятості – від реєстрації до знаходження омріяної роботи».