26.02.2019 | 10:38

На базі Харківського обласного центру зайнятості відбувся навчальний тренінг для фахівців профорієнтаційного напрямку обласної служби зайнятості «Коучінговий підхід при обслуговуванні клієнтів служби зайнятості».

Спікером заходу виступив Віталій Худяков – тренер центру «SoFine», коуч Еріксоновського університету (Ванкувер, Канада).

Учасники тренінгу дізналися, якими є обов’язки кар’єрного коуча та як потрібно будувати довірливі відносини з клієнтом. Окремо акцентувалося на самомотивації і необхідності мотивування клієнта. «Фахівець служби зайнятості має знатися на психології і мати активну життєву позицію, щоб уміти ефективно скеровувати клієнтів на активний пошук роботи і успішне працевлаштування», - пояснив тренер В.Худяков.

Під час заходу працівники служби зайнятості обговорили проблеми, що найчастіше виникають під час роботи з різними категоріями клієнтів, та подискутували про можливості їх вирішення. Зі жвавим інтересом долучалися до виконання вправ на відпрацювання навичок кар’єрного коуча.

«Нова інформація та практичні навички, отримані під час тренінгу, є актуальними для працівників Харківської обласної служби зайнятості, оскільки наразі по всій Україні впроваджується інститут кар’єрного радника. Завдяки цим знанням фахівці служби зайнятості зможуть на високому рівні забезпечити надання послуг з планування кар’єри і подальшого працевлаштування безробітних», - підкреслив директор Харківського обласного центру зайнятості Володимир Міненко.

Усі учасники отримали міжнародні сертифікати про успішне проходження тренінгу.

Фото заходу