14.01.2020 | 16:13

У Харківському обласному центрі зайнятості відбувся тренінг для майбутніх консультантів роботодавців базових центрів зайнятості та філій Харківського обласного центру зайнятості (далі – ХОЦЗ).

«Консультант роботодавця починається із розуміння власної відповідальності за кінцевий результат співпраці та особистий внесок у формування іміджу служби зайнятості. Як у будь-якій сфері надання послуг, один нетактовний або недостатньо обізнаний співробітник може зашкодити всьому колективу. Тому ще з минулого року Харківська служба зайнятості розпочала підготовку фахівців до впровадження нового сервісу: проводилися навчання, тренінги, відбувалися виїзди до кожного базового центру зайнятості/філії, здійснювалася перевірка знань законодавства та комунікаційних навичок», - розповів директор ХОЦЗ Володимир Міненко. За його словами, критерієм успішного проходження навчання стануть побудова довірливих стосунків з роботодавцем, обізнаність у його кадрових потребах та специфіці економічної діяльності, що дозволить на високому рівні надавати послуги із залученням сучасних засобів комунікації.

Модератор тренінгу – начальник відділу організації надання послуг роботодавцям ХОЦЗ Інна Прохоренко розповіла учасникам про компетенції, якими має володіти консультант роботодавця. Представники служби зайнятості активно виконували інтерактивні завдання і групові вправи на закріплення нових моделей комунікації, опановували переваги використання освітнього порталу Державної служби зайнятості. Визначали, в який спосіб зацікавити роботодавця та як проводити максимально ефективні переговори.

Фото заходу