13.09.2019 | 15:58

Сьогодні розпочався перший етап контролю знань, компетенцій та навичок фахівців відділів взаємодії з роботодавцями Харківської обласної служби зайнятості.

Новий підхід до обслуговування роботодавців має переорієнтувати роботу спеціалістів по взаємодії з роботодавцями з формальної реалізації функцій на задоволення індивідуальних потреб кожного клієнта.

Окрема увага приділятиметься обслуговуванню великих підприємств, для задоволення кадрового голоду яких необхідно знати специфіку галузі, в якій працює підприємство, і розуміти, чим токар на одному підприємстві відрізняється від токаря на іншому. Тому і підхід до співпраці з кожним підприємством має бути адресним та індивідуальним.

Керівництво Харківського обласного центру зайнятості вирішило заздалегідь перевірити готовність фахівців працювати у нових умовах. Це і перевірка знання законодавства, і володіння технікою співбесіди з роботодавцем, і виконання практичних завдань з роботи в БД ЄІАС.