18.02.2021 | 10:20

Кар'єрні радники та консультанти роботодавців Харківської служби зайнятості розпочали навчання в рамках проєкту «Покращення інституційного потенціалу Державної служби зайнятості для посилення якості послуг, що надаються безробітним, включаючи ВПО та представників вразливих груп населення».

На першому тренінгу учасники з усіх базових центрів зайнятості/філій Харківського обласного центру зайнятості опановували навички ефективної комунікації. Тренерка, спеціалістка з ведення перемовин Олена Лисих поділилась знаннями та практичними прикладами встановлення контакту з клієнтами. Розповіла про алгоритм донесення необхідної інформації, що базується на розумінні емоційного стану та потреб людини.

«Постійне удосконалення професійних компетенцій фахівців є необхідною умовою надання якісних соціальних послуг. Тому ми використовуємо всі можливості для навчання наших співробітників і вдячні партнерам за спільну роботу у цьому напрямку», - говорить директор Харківського обласного центру зайнятості Володимир Міненко.

Загалом навчальна програма складається з 21 тренінгу. Її пройдуть 80 фахівців служби зайнятості Харківщини. Наповнення курсу визначено на основі анкетування та фокус-груп із клієнтами та працівниками служби зайнятості. Серед основних тем – емоційний інтелект, особливості роботи з клієнтами різних вікових та соціальних груп, стресостійкість, мультизадачність тощо.

Проєкт реалізується ГО «Фонд «Професійний розвиток Харкова» за підтримки Німецького товариства міжнародного співробітництва GIZ.