20.03.2018 | 16:27

У Консалтинговому центрі державної служби зайнятості відбувся тренінг «Як створити персональний бренд на Facebook».

Присутні дізнались, що таке персональний бренд, для чого він потрібен та які його переваги. Спікер тренінгу Ліліана Семенюта навчила створювати контент-план для наповнення власної сторінки та розкрила п’ять ключових аспектів успішного бренду. «Бренд - це гарантія якості, належного сервісу, істинної цінності товару, перевірені часом і в результаті неодноразового використання», - зазначила Л. Семенюта.

Усі бажаючі також мали змогу пройти тест «Ваш персональний бренд», де потрібно було відповісти на питання стосовно ефективності власного бренду.

По завершенні семінару тренер побажала слухачам успіхів у створенні свого особистого бренду та реалізації отриманих знань і навичок.