04.10.2023 | 13:21

Як роботодавцю отримати компенсацію фактичних витрат за облаштування робочих місць працевлаштованих осіб з інвалідністю?

Роботодавець, який працевлаштував людину з інвалідністю та облаштував для неї робоче місце, впродовж 90 днів може подати заяву про надання відшкодування вартості витрат до філії Харківського обласного центру зайнятості чи її структурного підрозділу за місцем провадження своєї господарської діяльності. 

Контакти філій обласного центру зайнятості та їх структурних підрозділів можна тут 

До заяви (Додаток 2 до Порядку), в якій зазначаються відомості про роботодавця та найманого працівника, необхідно додати:​

- копію документу, що підтверджує працевлаштування особи (наказ/розпорядження про прийняття на роботу або примірник трудового договору чи відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування);​

- документи, що підтверджують придбання допоміжних засобів для облаштування робочого місця (договір, рахунок-фактура, рахунок, квитанція, накладна тощо).

Територіальний підрозділ служби зайнятості після розгляду наданих роботодавцем документів у десятиденний термін приймає рішення про надання компенсації або відмову в її наданні. 

 

За більш детальною інформацією щодо отримання компенсації звертатися до фахівців служби зайнятості або у телеграм чи на «гарячу лінію» Харківської обласної служби зайнятості, яка працює з понеділка по п’ятницю, з 9:00 до 17:00 за телефонами: 096 055 48 69, 063 847 83 67, 067 728 97 45, 097 970 40 68.