12.06.2018 | 15:39

У Консалтинговому центрі державної служби зайнятості, який працює в приміщенні Харківського міського центру зайнятості, відбувся інформативний тренінг для підприємців-початківців. Учасникам заходу розповідали як просувати свій бізнес у соцмережах. Присутні дізнались, що таке спливаюче вікно та віджет сторінки на сайті.

Спікер тренінгу Ганна Кац навчила працювати на веб-форумах та правильно писати статті на професійних сайтах та в блогах. Під час тренінгу піднімались і такі теми, як: вірусний контент, френдинг, хештеги та репости.

Усі бажаючі мали змогу поставити питання й отримати кваліфіковані поради.

Наприкінці заходу тренер побажала слухачам успіхів у завоюванні цільової аудиторії, реалізації отриманих знань і навичок.

«У сучасному світі перед кожним підприємцем постає питання: чи варто переносити свій бізнес у площину соціальних мереж? Однозначно варто! Із соціальних мереж можна навіть розпочати власну справу. Соціальні мережі – це величезна база потенційних клієнтів. Сучасному бізнесу просто необхідно просувати себе в соціальних мережах та здійснювати продажі. Але ефективний SMM не може здійснюватися без стратегії просування», - зазначила спікер тренінгу Ганна Куц.