22.11.2019 | 10:11

У Харківському обласному центрі зайнятості (далі – ХОЦЗ) пройшов дводенний тренінг для керівників відділів організації сприяння працевлаштуванню базових центрів зайнятості та філій ХОЦЗ «Коучинговий підхід при обслуговуванні клієнтів служби зайнятості». Спікером виступив Віталій Худяков, дипломований фахівець центру «SoFine», коуч Еріксоновського університету (Ванкувер, Канада).

«Тренінг є надзвичайно актуальним і ефективним, оскільки учасники виконують практичні вправи для набуття всіх необхідних компетенцій кар’єрного коуча та вчаться ефективній комунікації й активному слуханню клієнтів. У подальшому слухачі передадуть здобуті навички та отриману інформації своїм підлеглим, колегам, які виконують функції кар’єрних радників», - відзначив директор ХОЦЗ Володимир Міненко.

У ході тренінгу учасники вивчали правила встановлення довірливих відносин з клієнтом. За допомогою таких практичних завдань та групових вправ, як: «Колесо життєвого балансу», «Поради – питання», «Дзеркало», «Сонячні окуляри», «Питання – планування» фахівці відпрацьовували навички кар’єрного коуча.

Начальник відділу організації сприяння працевлаштуванню ХОЦЗ Сергій Середа поінформував присутніх про особливості професійного спілкування кар’єрного радника з безробітним і розібрав низку практичних питань, які виникають у роботі. Акцентував увагу на посиленні технологічного контролю та необхідності підвищення персональної відповідальності фахівців за надання якісних послуг клієнтам служби зайнятості.

За словами С. Середи, використання нових знань та навичок у практичній роботі сприятиме підвищенню результативності співпраці кар’єрних радників при роботі з клієнтами, посиленню індивідуального підходу та ефективності заходів для якнайшвидшого працевлаштування безробітних.

Наприкінці заходу учасники поділилися враженнями і подискутували про нові підходи у роботі з клієнтом на посаді кар’єрного радника. Директор Харківського обласного центру зайнятості вручив всім слухачам сертифікати про участь у тренінгу.

Фото заходу