20.02.2019 | 16:53

У Харківському міському центрі зайнятості відбувся дводенний тренінг для фахівців Харківської обласної служби зайнятості з опанування функцій реєстратора. Це захід з циклу тренінгів, які проводяться в рамках впровадження інституту кар’єрних радників.

Тренером виступив доцент кафедри психології та соціальної роботи Інституту підготовки кадрів державної служби зайнятості Микола Судаков. Тренер пояснив, що для фахівців служби зайнятості важливо вміти з’ясувати потреби людини, щоб націлити її на активний пошук роботи та успішне працевлаштування.

У ході тренінгу було визначено професійні функції та компетенції реєстратора, оскільки саме цього фахівця першим бачать клієнти центру зайнятості. Також реєстратор проводить підбір роботи та направляє клієнта до роботодавця. Якщо оперативно працевлаштувати людину не вдається, її направляють до кар’єрного радника.

Начальник відділу сприяння працевлаштуванню Харківського обласного центру зайнятості Сергій Середа зазначив, що впровадження інституту кар’єрного радника є невід’ємною складовою реформування служби зайнятості та важливим кроком до вдосконалення надання якісних послуг щодо працевлаштування незайнятого населення.

«Тренінгові заняття було проведено на високому фаховому рівні, було розглянуто загальні аспекти реформування системи надання послуг, в інтерактивному режимі відпрацьовувались елементи практичної діяльності фахівців з питань зайнятості, які поєднують функції кар’єрного радника та реєстратора. Це функціональне забезпечення, порядок дій, структура співбесіди, ймовірні бар’єри взаємодій з клієнтом, шляхи їх подолання», - пояснив С.Середа.

Учасники заходу з цікавістю виконували запропоновані вправи і брали участь у демонстраційних рольових іграх. Проаналізували конкретні робочі ситуації процесу реєстрації, відпрацювали навички встановлення та утримання контакту з клієнтом, дізналися, як оптимізувати роботу реєстратора та уникати конфліктних ситуацій.

Усього тренінг пройшли більше 30 фахівців служби зайнятості.