31.01.2019 | 16:24

У Харківському міському центрі зайнятості відбувся тренінг «SMM Сторітеллінг» від експерта з комунікацій Ірини Лянної.

Під час заходу обговорювалися такі питання, як: позиціонування, вивчення конкурентів, визначення цільової аудиторії, ідея бренду та продукту.

Учасники дізналися, що сторітеллінг — це така ж частина маркетингу, як флаєр чи пост у соцмережі. На відміну від них, сторітеллінг працює на перспективу, він складніший і переконливіший. Невдалий сторітеллінг призводить до однієї великої помилки: бренд перестає бути цілісним. Це означає, що власник бізнесу не досліджував, чого прагнуть його споживачі і що пропонують його конкуренти.

Тренер детально пояснила, що таке контент-план, розповіла про типи контенту. Учасники тренінгу конструювали власні приклади контенту, активно ставили питання і з’ясовували всі незрозумілі аспекти теми.