11.07.2018 | 12:00

У Консалтинговому центрі державної служби зайнятості, який знаходиться у Харківському міському центрі зайнятості, відбувся тренінг для підприємців-початківців. Учасників заходу навчали продавати та просувати бізнес у соціальних мережах, зокрема у Facebook та Instagram.

Бізнесмени дізнались, що таке унікальність товару, в чому його користь, хто може бути цільовою аудиторією товару та як «достукатися» до покупця. Спікер тренінгу Галина Куц розповіла присутнім, як налаштувати таргетовану рекламу та як забезпечити успішну рекламну компанію.

Бізнесмени цікавились основними принципами написання промо-тексту у соцмережах, тобто яким повинен бути пост, щоб користувач не тільки звернув на нього увагу, а й прочитав до кінця.

По завершенню заходу тренер побажала учасникам успіхів та цілеспрямованості у розвитку власної справи.