Особливості реєстрації та обслуговування безробітних у період карантину 

На період карантину прийом громадян у центрах зайнятості/філіях Харківського обласного центру зайнятості (далі – ХОЦЗ) відбувається з певними обмеженнями з урахуванням вимог, викладених у постанові Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами), а саме:

відвідувачі мають перебувати у приміщенні центру зайнятості/філії ХОЦЗ в одягнених засобах індивідуального захисту, зокрема, респіраторах або захисних масках, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно;

під час перебування у приміщенні центру зайнятості/філії ХОЦЗ відвідувачі мають дотримуватися соціальної дистанції не менше 1,5 метри;

працівники служби зайнятості можуть обмежувати чисельність осіб, які одночасно перебувають у приміщенні центру зайнятості.

Усі консультації, пов’язані з отриманням соціальних послуг та матеріального забезпечення, можуть надаватися як безпосередньо у приміщеннях центрів зайнятості/філій ХОЦЗ при особистому відвідуванні особи, так і засобами дистанційної комунікації (телефоном, електронною поштою, месенджерами тощо).

Громадяни, які виявили намір отримати статус безробітного, подають відповідні заяви у такі способи:

особисто, під час відвідування центру зайнятості/філії ХОЦЗ;

через портал державних послуг «Дія» за наявності кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

На період карантину надання статусу безробітного та призначення допомоги по безробіттю відбувається у перший день після подання особою відповідних заяв та документів (на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2020 № 244, якою внесено зміни до «Порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу» затвердженого постановою КМУ від 19.09.2018 № 792).

Нагадуємо, що основний обов’язок зареєстрованого безробітного – здійснювати активні дії щодо пошуку роботи та власного працевлаштування!

Пам’ятайте, що основна функція державної служби зайнятості – сприяння у працевлаштуванні зареєстрованих безробітних та осіб, які шукають роботу!

Отримуйте консультації щодо актуальних вакансій, допомогу у складанні резюме тощо. Фахівці служби зайнятості шукають для безробітних підходящі вакансії, пропонують підібрану роботу та проводять попередні узгодження з роботодавцями.        

/sites/kha/files/1._osoblyvosti_reyestraciyi_bezrobitnyh_1.pdf