Правила

взаємодії безробітних із центром зайнятості/філією ХОЦЗ у період карантину

На період дії карантину обслуговування громадян (зокрема, прийом осіб, які шукають роботу, та зареєстрованих безробітних), надання консультаційних послуг, пов’язаних із працевлаштуванням, здійснюється особисто при відвідуванні центру зайнятості/філії ХОЦЗ, із дотриманням заходів безпеки, а також дистанційно будь-якими засобами комунікації (телефонний зв’язок, електронні засоби тощо).

ВАЖЛИВО!

Державна служба зайнятості виконує

посередницькі функції на ринку праці.

Основною метою діяльності центрів зайнятості/філій ХОЦЗ є

сприяння у працевлаштуванні осіб, які шукають роботу,

та зареєстрованих безробітних.

Основним обов’язком зареєстрованого безробітного є активний пошук роботи самостійно

та за сприяння центру зайнятості/філії ХОЦЗ.

 

  1. Реєстрація у центрі зайнятості/філії ХОЦЗ
  • Заява про надання/поновлення статусу безробітного та Заява про призначення/поновлення виплати допомоги по безробіттю подаються громадянами особисто під час відвідування центру зайнятості/філії ХОЦЗ або через портал державних послуг «Дія» (за наявності кваліфікованого електронного підпису (КЕП)).
  • На період дії карантину зареєстрованим безробітним необхідно підтримувати зв’язок зі своїм кар’єрними радником, який надаватиме необхідну та актуальну інформацію або інструкції щодо подальших дій.

Звертаємо вашу увагу!

Центр зайнятості/філія ХОЦЗ виконує повноваження щодо здійснення верифікації поданих громадянами даних та розслідування страхового випадку.

 

  1. Зареєстровані безробітні мають право на:
  • безоплатне одержання від центрів зайнятості/філій ХОЦЗ:

послуг з пошуку підходящої роботи та сприяння у працевлаштуванні, у тому числі на громадські та інші роботи тимчасового характеру (за наявності таких);

консультаційних, інформаційних та профорієнтаційних послуг з метою обрання або зміни виду діяльності (професії), у тому числі дистанційно;

інформації про свої права та обов’язки як безробітного;

відомостей про себе, які містяться в Єдиній інформаційно-аналітичній системі;

  • матеріальне забезпечення на випадок безробіття та соціальні послуги відповідно до законів України «Про зайнятість населення» та «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття»;
  • збереження права на виплату допомоги по безробіттю без відвідування центру зайнятості/філії ХОЦЗ на період карантину;
  • оскарження, у тому числі до суду, дій або бездіяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, їх посадових осіб, що призвели до порушення прав щодо зайнятості особи.
  1. Зареєстровані безробітні зобов’язані:
  • самостійно або за сприяння центрів зайнятості/філій ХОЦЗ здійснювати активний пошук роботи, який полягає у вжитті цілеспрямованих заходів до працевлаштування, зокрема взяття участі у конкурсних доборах роботодавців;
  • відвідувати центр зайнятості/філію ХОЦЗ, в якій він зареєстрований як безробітний у визначений і погоджений з ним час, але не рідше ніж один раз на тридцять календарних днів; а у період карантину – повідомляти телефоном фахівця центру зайнятості/філії ХОЦЗ про намір продовжувати перебувати у статусі безробітного;
  • дотримуватися письмових індивідуальних рекомендацій щодо сприяння працевлаштуванню, зокрема брати участь у заходах, пов’язаних зі сприянням забезпеченню зайнятості населення; а в період карантину – брати участь у заходах центру зайнятості/філії ХОЦЗ, які проводяться у дистанційному форматі;
  • інформувати центр зайнятості/філії ХОЦЗ протягом трьох робочих днів про обставини припинення реєстрації, визначені у частині першій статті 45 Закону України «Про зайнятість населення».

 

/sites/kha/files/3._pravyla_vzayemodiyi_z_cz.pdf