Правила
взаємодії безробітних із центром зайнятості/філією ХОЦЗ у період карантину
На період дії карантину обслуговування громадян (зокрема, прийом осіб, які шукають роботу, та зареєстрованих безробітних), надання консультаційних послуг, пов’язаних із працевлаштуванням, здійснюється особисто при відвідуванні центру зайнятості/філії ХОЦЗ, із дотриманням заходів безпеки, а також дистанційно будь-якими засобами комунікації (телефонний зв’язок, електронні засоби тощо).
ВАЖЛИВО!
Державна служба зайнятості виконує
посередницькі функції на ринку праці.
Основною метою діяльності центрів зайнятості/філій ХОЦЗ є
сприяння у працевлаштуванні осіб, які шукають роботу,
та зареєстрованих безробітних.
Основним обов’язком зареєстрованого безробітного є активний пошук роботи самостійно
та за сприяння центру зайнятості/філії ХОЦЗ.
- Реєстрація у центрі зайнятості/філії ХОЦЗ
- Заява про надання/поновлення статусу безробітного та Заява про призначення/поновлення виплати допомоги по безробіттю подаються громадянами особисто під час відвідування центру зайнятості/філії ХОЦЗ або через портал державних послуг «Дія» (за наявності кваліфікованого електронного підпису (КЕП)).
- На період дії карантину зареєстрованим безробітним необхідно підтримувати зв’язок зі своїм кар’єрними радником, який надаватиме необхідну та актуальну інформацію або інструкції щодо подальших дій.
Звертаємо вашу увагу!
Центр зайнятості/філія ХОЦЗ виконує повноваження щодо здійснення верифікації поданих громадянами даних та розслідування страхового випадку.
- Зареєстровані безробітні мають право на:
- безоплатне одержання від центрів зайнятості/філій ХОЦЗ:
послуг з пошуку підходящої роботи та сприяння у працевлаштуванні, у тому числі на громадські та інші роботи тимчасового характеру (за наявності таких);
консультаційних, інформаційних та профорієнтаційних послуг з метою обрання або зміни виду діяльності (професії), у тому числі дистанційно;
інформації про свої права та обов’язки як безробітного;
відомостей про себе, які містяться в Єдиній інформаційно-аналітичній системі;
- матеріальне забезпечення на випадок безробіття та соціальні послуги відповідно до законів України «Про зайнятість населення» та «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття»;
- збереження права на виплату допомоги по безробіттю без відвідування центру зайнятості/філії ХОЦЗ на період карантину;
- оскарження, у тому числі до суду, дій або бездіяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, їх посадових осіб, що призвели до порушення прав щодо зайнятості особи.
- Зареєстровані безробітні зобов’язані:
- самостійно або за сприяння центрів зайнятості/філій ХОЦЗ здійснювати активний пошук роботи, який полягає у вжитті цілеспрямованих заходів до працевлаштування, зокрема взяття участі у конкурсних доборах роботодавців;
- відвідувати центр зайнятості/філію ХОЦЗ, в якій він зареєстрований як безробітний у визначений і погоджений з ним час, але не рідше ніж один раз на тридцять календарних днів; а у період карантину – повідомляти телефоном фахівця центру зайнятості/філії ХОЦЗ про намір продовжувати перебувати у статусі безробітного;
- дотримуватися письмових індивідуальних рекомендацій щодо сприяння працевлаштуванню, зокрема брати участь у заходах, пов’язаних зі сприянням забезпеченню зайнятості населення; а в період карантину – брати участь у заходах центру зайнятості/філії ХОЦЗ, які проводяться у дистанційному форматі;
- інформувати центр зайнятості/філії ХОЦЗ протягом трьох робочих днів про обставини припинення реєстрації, визначені у частині першій статті 45 Закону України «Про зайнятість населення».
/sites/kha/files/3._pravyla_vzayemodiyi_z_cz.pdf