Співбесіда  – це невеличкий іспит, на якому перевіряються ваші фахові, ділові та психологічні якості, а також ваші здібності та потенціал. У ході бесіди обидві зацікавлені сторони обговорюють деталі можливого співробітництва. Такі переговори – завжди стрес, тому необхідно знати, як правильно себе вести і відповідати на поставлені питання. Ось декілька важливих порад:

  • Без запізнень

Не запізнюйтесь на співбесіду. Пунктуальність важлива при будь-якій роботі. Розраховуйте час із запасом у 10-15 хвилин. Встигнете видихнути, зібратися з думками й оцінити обстановку. Якщо Ви все ж запізнюєтесь, обов’язково попередьте про це рекрутера.

  • Одяг

Одягайтесь стримано, речі повинні бути охайними. Люди творчих професій можуть дозволити собі неформальний одяг.

  • Нічого зайвого

Напоготові повинне бути лише резюме або документи з портфоліо. Перед співбесідою важливо не забути вимкнути звук на телефоні й відкласти гаджет подалі.

  • Міміка і жести

Ви будете викликати значно більшу довіру, якщо співрозмовник бачитиме ваші руки, тому не ховайте їх. Сидіть рівно, не сутультесь і не підпирайте голову. Якщо інтерв’ю проводять кілька осіб, щоб погляд не бігав, правильніше дивитися на того, хто ставить вам запитання.

  • Розмова

У розмові правильно буде уникати слів «не знаю», «може бути», «здається», «напевно» та інших словосполучень, що відображають сумнів. Зробіть акцент на активних дієсловах: «я маю», «я вмію», «я зробив». 

  • Не бійтесь бути активними

Самі робіть перші кроки в спілкуванні з майбутнім керівником, наприклад, розпочніть розмову. Будьте максимально відкриті й привітні. Відверто відповідайте на запитання, сміливо розпитуйте самі.

Бажаємо успіхів!