Невід’ємною частиною професійного життя є постійне навчання. Це позитивно впливає на роботу з клієнтами та поліпшує самоорганізацію і мотивацію працівників.
Технікам і правилам вирішення конфліктів навчалися фахівці Харківської філії Харківського обласного центру зайнятості під час тренінгу «Стратегія подолання конфліктів».
Конструктивне вирішення конфліктів дозволяє бачити спірні моменти з різних боків та не допустити їх ескалації.
Під час тренінгу були детально розкриті такі питання як:
- виявлення дійсних причин конфлікту;
- стадії конфлікту та їх розпізнання;
- володіння своїми емоціями;
- елементи Гарвардської переговорної моделі.
Під кінець заходу були надані поради щодо керування особистими конфліктогенами.